SO BEAUTY/SO TESTED

Je eigen creme!

Normaliter gaan we naar de parfumerie wanneer je behoefte hebt aan een nieuwe dag- of nachtcrème. Vandaag heb ik kennis gemaakt met een nieuwe manier van personal skincare. Ioma, het van oorsprong Franse skincare label, lanceert een nieuwe technologie op het gebied van huidverzorging; de MA crème. Aan de hand van geavanceerd meetapparatuur die je hieronder op de foto ziet,  worden alle behoeften van de huid vastgesteld en omgezet in een unieke crème voor de dag en/of de nacht.  Persoonlijker dan dit kan het niet worden! Ik heb mijn eigen unieke MA crème en ga het vanaf vandaag uitproberen. Binnen een maand ga ik al zien wat de ingrediënten voor me gaan doen.

Je kan zelf deze ervaring ook hebben! Bij ICI PARIS XL kunnen ze je dezelfde ‘treatment’ geven en jouw eigen unieke crème samenstellen. Hoe leuk!

Ioma_macreme_03

 

 

 

 

 

 

 

 

 

www.ioma-paris.com

 

Ioma_macreme

Geef een reactie

