SO STYLE

So Yasmin: Sporty Leather

In de nieuwste afleveringen van Modepolitie 2.0 roep ik meerdere malen dat de Sporty look een groot modetrend is komend seizoen.

Modehuizen laten zich er komend seizoen door inspireren. Sporty items bepalen de look ‘du jour’. Vooral ‘meshed items’ (geperforeerde stoffen) zijn een hit. Onze So Yasmin geeft alvast het ultieme goede voorbeeld met deze nude top van Crème de la Crème.

Sporty_cdlc_top

Ik vind dat elk outfit altijd één statement item moet hebben, waardoor jij eruit springt. So Yasmin en ik hebben gekozen voor de oorbellen van Reminiscence om haar Sporty look een extra edge te geven.

Sporty_oorbel 

Leren jackjes, ik zou er een winkel mee kunnen beginnen. Deze van Goosecraft is mijn nieuwste aanwinst. Je kan er niet genoeg hebben!

Sporty_goosecraft

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

www.cremedelacreme.nu
Prijs: 49,95 (nude top)

www.corry-van-gruijthuijsen.nl (Reminiscence oorbellen)
Prijs: 349,95 (oorbellen)

www.goosecraft.nl
Prijs: 329,95

Sporty_Thijs_Yasmin

Geef een reactie

