SO BEAUTY/SO DIARY

Sneak preview: Een nieuw make-up merk geboren!

Ik moet het je alvast vertellen…. In juni is Nederland een nieuwe make-up merk rijker: BE creative make-up. Ik heb er al mee mogen werken en ben enorm enthousiast. Buiten het feit dat het er super strak uitziet, mooie grafische vormgeving, biedt het een scala aan super fijne producten.
Van mooie solo en goed gepigmenteerde oogschaduws, tot aan een geweldige lijn met pencelen en natuurlijk stralende  foundations, het ontbreekt BE aan niets.

Het leuke van BE is, is dat het een Nederlands make-up merk is. Dat is iets wat zeldzaam is. Meestal komen de nieuwe merken overvliegen vanuit Frankrijk of Amerika etc. maar met BE kunnen we trots en lekker chauvinistisch zijn…Een Cool nieuwe make-up merk van Nederlandse bodem. Hieronder alvast een sneakpeak en binnenkort laat ik je meer zien en weten over BE creative make-up.

BE wordt exclusief verkocht bij de grootste snoepwinkel🙂 van Nederland…
ICI PARIS XL
(nog even wachten tot begin juni dus)

image

Heerlijk alle producten uitproberen. Kijk een wat een geweldige kleuren.

image

De strakke grafische vormgeving spreekt mij heel erg aan!

image

De perzik kleurige blush met een subtiele glow is nu al mijn favoriet.

image

Mooi mono oogschaduws vind ik een verrijking. Dan kun je zelf kiezen en met elkaar mengen zonder dat je ook kleuren hebt die je eigenlijk toch niet gebruikt.

One thought on “Sneak preview: Een nieuw make-up merk geboren!

  1. Super leuk merk!

    Ik werk er zelf mee en ben al helemaal in love met de lipstick Blossem een echte Nude kleurige lipstick die ik al na een lange tijd niet heb kunnen vinden.. niet in de juiste kleur..

    I love it!

Geef een reactie

