SO BEAUTY/SO DIARY/SO GOSSIP/SO STYLE

Nieuwe website nu online!

Tijden veranderen, mensen veranderen en dus ook mijn website had zin in een nieuwe outfit. Minder tierelantijnen, stylish maar helder is het resultaat. Wil je z’n nieuwe look zelf bekijken kijk dan op http://www.thijswillekes.nl

Heel simpel. Een menu met vier mogelijkheden:

Sothijs, mijn blog en alle in’s & out’s over beauty en Fashion maar ook alle post op Twitter, Instagram en Facebook.

Boekingen, alle info rondom mijn werk en een doorlink naar de Website van mijn manager Pien Buseman.

So Shop, tal van leuke eigenzinnige hebbedingetjes kun je zien en verkrijgen via de So webshop.

So PR, een kijkje via de Website in mijn PR en Markerting bedrijf So PR. Lekker rondneuzen op deze site en je onder meer laten inspireren door het So filmpje en de blogs van So PR en het So team.

image

#sothijs #thijswillekes #thijs #willekes #beautycoach #presentator #beauty #fashion #lifestyle #blog

Geef een reactie

