SO BEAUTY/SO DIARY/SO GOSSIP

Het leuke van mijn vak…

Je kent het vast wel. Dagen gaan snel, alles wordt snel een gewoonte en dan vergeet je wel eens hoe leuk het is om de dingen te doen die je doet. Neem nou onlangs … Ik had een shoot … Dat gebeurt wel vaker, maar dit was weer zo’n dag dat ik me realiseerde hoe leuk mijn werk is. Samen met KNAPPIE en leukie Kim Feenstra een covershoot voor Glossy.

Lachen, goeie gesprekken en herinneringen ophalen maakten de dag tot een topper. En geloof me… Kim presteert het om op alle foto’s zo niet normaal knap te zijn dat het echte werk in no time klaar was en dus meer tijd voor gezellige onzin, zoals deze ‘we doen een leeuw na’ foto die je hier ziet.
Binnenkort zie je het resultaat van de Glossy!

image

#sothijs #thijswillekes #thijs #willekes #beautycoach #presentator #beauty #fashion #lifestyle #blog #kim #feenstra

Geef een reactie

