SO BEAUTY

Glowy Cheeks

Veel vrouwen hoor ik altijd zeggen: “Ook al heb ik nog zo weinig tijd. Een mascara en rouge of blusher doe ik altijd op. Dan zie ik er in ieder geval niet zo kaal uit.” Hierdoor zou je kunnen beschouwen dat de blusher of ook wel rouge genoemd tot een van de favoriete make-up producten van de vrouw behoord. We kennen de blusher in vele varianten. Poeder, klassiek, appelwangetjes, shapes en ga zo maar door. Een van mijn ontdekkingen is de Creme de Blush ##8 van Yves Saint Laurent. Deze creme blusher kun je heel natuurlijk aanbrengen met de toppen van je vingers. Je klopt deze in op de appeltjes van je wangen en doordat de creme mooi vermengt met de huid krijg je een natuurlijk en tralend resultaat met een mooie zijdezachte glans. Check it out!YSL

One thought on “Glowy Cheeks

  1. Helemaal mee eens. Zonder mascara ga ik niet snel de deur uit. Mooie producten heeft YSL. Wel buiten mijn budget maar die luxe merken zijn wel top kwaliteit meestal🙂 Ik heb je blog onlangs ontdekt en vind je updates erg leuk om te lezen Thijs!

Geef een reactie

